هدف ما راه اندازی سایت با هزینه های کمتر و همچنین ارائه خدمات آموزشی رایگان به شما عزیزان می باشد. خواهشمندیم برای استفاده بهتر از خدمات و سرویس ها تمامی قوانین مندرج در این صفحه را به طور کامل و با دقت مطالعه فرمایید.

 

مقررات اصلی

  • تمامی فعالیت ها و خدمات ارائه شده در این سایت طبق قوانین جموری اسلامی ایران و تجارت الکترونیک و با رعایت حقوق مشتریان انجام می‌شود و از کاربران عزیز نیز، انتظار مشابهی می‌رود.
  • زدگیگ اجازه دارد که در هر زمانی نسبت به تغییر و اصلاح قوانین مندرج در این صفحه اقدام کند.
  • ما تعهدات مشخصی نسبت به کار و مشتریان خود داریم که در ادامه به طور کامل توضیح داده شده است.

 

تعهدات زدگیگ

  • زدگیگ نسبت به اصول کاری متعهد است و تیم ما همواره تلاش خود را در راستای انجام راهکارها و اصول درست در فعالیت های خود را به کار میگیرد.
  • ما متعهد می شویم که تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت رفع هر گونه ابهامات را به مشتریان خود ارائه کنیم.

 

 

  • وب‌سایت پرتال، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتویات وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی کاربران خود به عهده ندارد و هیچ‌گونه تعهدی نسبت به درستی آنچه گفته می‌شود، نخواهد داشت.
  • وب‌سایت پرتال، تمامی تلاش خود را برای حفظ، نگهداری و ارائه بهترین کیفیت، سرعت و عدم اختلال می‌کند. با این حال، در مقابل برخی از مواردی که بدون دخالت و کنترل پرتال رخ می‌دهد، مانند؛ قطعی احتمالی توسط دیتا سنتر یا بروز سایر مشکلات ناگهانی در سامانه، تعهدی ندارد. در این گونه موارد، تیم پرتال تمامی تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت خواهد کرد. توجه داشته باشید که در چنین مواردی، شکیبایی شما به رفع مشکل در سریع‌ترین حالت ممکن، کمک شایانی خواهد کرد.
  • پشتیبانی وب‌سایت پرتال، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است و گاهی ممکن است به دلیل حجم بالای تماس‌ها، قادر به پاسخگویی سریع نباشد. خواهشمندیم در این موارد صبور باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشیم.
  • مالکیت مادی مقاله‌ها‌ و محتوای وب‌سایت پرتال به آدرس (www.Portal.ir) متعلق به این برند است. در خصوص مالکیت معنوی چنانچه استراتژی، کلمات کلیدی و ویرایش کلی از سمت مجموعه صورت گرفته باشد، بدیهی است مالکیت معنوی نیز متعلق به پرتال می‌باشد. در غیر این صورت با توجه به استعلام رسمی و مکتوب هر فرد یا سازمان از طریق ایمیل رسمی برند پرتال (info@portal.ir)، نام نویسنده مقاله به فرد یا سازمان استعلام گیرنده اعلام خواهد شد.

تعهدات کاربران

کاربران و مشتریان نیز، تعهداتی نسبت به فعالیت در وب‌سایت پرتال دارند که در ادامه عنوان شده است:

  • فعالیت کاربران پرتال باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی و اخلاقی باشد. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، وب‌‎سایت پرتال حق دارد نسبت به قطع همکاری با کاربر، تصمیم‌گیری کند. در چنین شرایطی، اگر مبلغی از کاربر دریافت شده و مقداری از آن مصرف شده باشد، مبلغ باقی‌مانده محاسبه و به کاربر بازگشت داده خواهد شد.
  • فعالیت کاربر، نباید باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران فارسی وب شود و ترجیحاً به نحوی باشد که حیطه کاری و محصولات/خدمات کاربر را، با شفافیت برای مخاطبان مشخص کند.
  • هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.

موارد ممنوع

  • رعایت قانون جرائم رایانه ای.
  • رعایت موازین اخلاقی.
  • عدم انتشار مطالبی که دربردارنده توهین به ادیان الهی باشد.
  • توجه به فهرست مصادیق محتوای مجرمانه.
  • رعایت قوانین کشوری و پرهیز از انتشار مطالب خلاف امنیت و استقلال ملی.
  • تجاوز به حریم خصوصی و قانونی دیگران به روش‌های مختلف.
  • فعالیت‌هایی که موجب ضرر و زیان به سایرین می‌شود.
  • بر هم زدن نظم و رعایت نکردن اخلاق.
  • رعایت قوانین بین المللی در رابطه با استفاده از شبکه جهانی اینترنت و سایت‌های اینترنتی.
  • مصادیق مجرمانه طبق قانون مجازات اسلامی، جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران.
  • هر گونه فعالیت در جهت نفوذ به پایگاه داده پرتال.
  • محتوایی که به طور مستقیم یا تلویحی، نسبت به یک نژاد، قوم، مذهب، ملیّت یا جنسیتی تبعیض قائل شود.
  • عدم استفاده از فضا و امكانات پرتال براﻯ آسیب رساندن به افراد، شبكه‌ها یا كامپیوترهاﻯ اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی.

مالکیت فکری

کلیه محتویات وب‌سایت اختصاصی پرتال (به آدرس www.portal.ir)، متعلق به شرکت آسان طراحان هوشمند بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد. بنابراین حق پیگرد در هنگام مشاهده هرگونه استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری و غیرتجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای شرکت آسان طراحان هوشمند محفوظ است.

استرداد وجه

در صورتی که به هر دلیلی، وب‌سایت پرتال قادر به ارائه خدمات ذکر شده در صفحه تعرفه‌های خود نباشد، موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.

اما در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو همکاری بگیرد، وب‌سایت پرتال فقط در طی ۳۰ روز ابتدای همکاری، موظف به بازگشت وجه است. در صورتی که بیش از ۳۰ روز از زمان آغاز همکاری گذشته باشد، تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت وجه، کاملاً به عهده این وب‌سایت است و هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه وجود ندارد.

حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه مشکل و وجود هرگونه اختلاف در مفاد این تعهدنامه، شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان نسبت به انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن قضاوت خواهد کرد.

فورس ماژور

در صورت بروز حوادثی که کنترل آن‌ها از دست مسئولان وب‌سایت پرتال یا کاربران خارج باشد، مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در این قرارداد وجود نخواهد داشت. این حوادث شامل مواردی از قبیل آتش‌سوزی، زلزله، قطع برق، قطع شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، سیل و … می‌شود.

مکاتبات

تمامی مکاتباتی که از طریق تلفن، ایمیل، تلگرام و سایر مسیرهای ارتباطی با کاربران صورت می‌گیرد، به صورت کامل بایگانی می‌شود تا در موارد خاص، ارجاع آن‌ها امکان‌پذیر باشد.